Good morning.
A page of my site implements the addon 'scroller articles' and allows you to display several articles in a category.
The 'Read More' button under each article allows you to display it entirely, but I designed these articles as summaries, and I would have liked the 'Read More' button to contain a link to the corresponding page, Much more complete (because made with SPPB)!
Is it possible to put such a link on the 'Read More' button?
If this is not possible, I would have liked to deactivate the 'Read More' button so that the site visitor is not tempted to click on it, and that he rather clicks on a link that I would have placed in the item, allowing the scheduled page to be displayed.
Is it possible to hide the 'Read More' button as is the case with the item/addon 'articles'?
Thank you in advance for your answers.
Cdt
In french "comment désactiver "Readmore" de l'addon "Articles scroller"
Bonjour.
Une page de mon site met en œuvre l'addon "Articles Scroller" et permet d'affichier plusieurs articles d'une catégorie.
Le bouton "Read more" sous chaque article permet de l'afficher entièrement, mais j'ai conçu ces articles comme des résumés, et j'aurais aimé que le bouton "Read more" de chaque article contienne un lien vers la page correspondante, beaucoup plus complète (car faite avec SPPB) !
- Est-ce possible de mettre un tel lien sur le bouton "Read more" ?
Si cela n'est pas possible, j'aurais aimé désactiver le bouton "Read more" pour que le visiteur du site ne soit pas tenté de cliquer dessus, et qu'il clique plutôt sur un lien que j'aurais placé dans l'article, permettant d'afficher la page prévue.
- Est-ce possible de cacher le bouton "Read more" comme c'est le cas avec l'Item/addon "Articles" ?
Merci d'avance pour vos réponses.
Cdt"