Display Of The "Light/Dark" Button -- Affichage Du Bouton "Clair/Sombre" - Question | JoomShaper
Black Friday sale is live with flat 50% OFF. Sale ends soon! Grab your deal now!

Display Of The "Light/Dark" Button -- Affichage Du Bouton "Clair/Sombre"

CP

CASIEZ Pascal

Template 5 hours ago

Hello, I'm currently working on your excellent "Artolio" template. My daughter, for whom the future website is intended, and I are wondering how to move the module that allows switching between dark and light mode. While it's relatively unobtrusive on a computer, on a mobile phone it takes up a large part of the screen and obscures some information. I would appreciate it if you could tell me where the management elements for this item are located and what they are called. Also, is it possible to move it or display it in a section of the top menu or at the bottom of the page to improve the display on mobile devices? Thank you for your help. Sincerely, Pascal

French Bonjour, Je travaille actuellement sur votre excellent template "Artolio". Avec ma fille, pour qui est destiné le futur site, nous nous demandons comment faire pour déplacer le module qui permet de passer en mode sombre ou clair. Autant sur un ordinateur, il passe relativement inaperçu, cependant sur un téléphone mobile, il occupe une grande partie de l'écran et occulte certaines informations. Je vous serais reconnaissant de me préciser où se trouvent, et comment se nomment les éléments de gestion de cet élément. Par ailleurs, est-il possible de le déplacer ou de le faire s'afficher, dans une partie du "top menu" ou dans le bas de page afin de libérer l'affichage sur mobile. Je vous remercie pour votre retour. Bien à vous, Pascal

0
0 Answers