SP Page Builder Pro 3.8.3 - Question | JoomShaper
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SP Page Builder Pro 3.8.3

GK

Gerhard Kraft

SP Page Builder 3 years ago

aNach dem Uppdate auf die Version 3.8.3 des Page Builder Pro bekomme ich in allen Seiten aus den Untermenues den Fehler 404. Wie komme ich wieder an die vorheroge Version 3.8.2 mit welcher alles fehlerfrei funktionerte? Danke für Hilfe und Untgerstützung. Beste Gruße Gerd

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5 Answers
Ariba
Ariba
Accepted Answer
Support Agent 3 years ago #52412

Hello

Thank you for your query. Could you kindly share a screenshot of the error you are facing? Also, if you want to switch to an older version, you can download this file, if you would like.

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GK
Gerhard Kraft
Accepted Answer
3 years ago #52477

Hallo, zu ihrer Frage nach den Seiten siehe Inhalt [1] Wenn ich dann auf irgend ein Bild in diesem Untermenue klicke, kommt nicht die gewünscht Info, sondern der Hinweis auf Fehler 404. siehe Inhalt [2] dies wäre die gewünschte Seite, diese wird jedoch nicht funden. Ich hoffe dies hilft bei der Lösung der Probleme in der neuen Version 3.8.3. Die anderen Unterseiten, welche ich direkt aus dem Haupt Menue und der Ebene 1 aufrufe funktionieren. Es kommt erst ab der zweiten Menue Ebene das Problem auf.

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GK
Gerhard Kraft
Accepted Answer
3 years ago #52478

siehe ausgeblendete Inhalte

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GK
Gerhard Kraft
Accepted Answer
3 years ago #52596

Hello, it's me again with my problem on the page. https://diefauchis.de/index.php/diefauchis/drachen/einleiner When the next page after the images is called, the error message 404 occurs. As template I use Helix Ultimate 2.0.5 from your selection. Please can you send link to the version 3.8.2 and i hope this will save my problem on the site. Sorry for the inconvenience, but I would like to display my page completely again. I hope that their developers will find the bug in the new version 3.8.3 soon if possible and a fix will be distributed through the known channels. Best regards Gerd

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Ariba
Ariba
Accepted Answer
Support Agent 3 years ago #52751

Hello

Thank you for your patience.

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