I also put some research on this topic: the page source reveals different orders of css-files:
Working:
<link href="/templates/shaper_educon/css/font-awesome.min.css" rel="stylesheet" type="text/css" />
...
<link href="/components/com_sppagebuilder/assets/css/font-awesome-5.min.css?f53ba91a9cc92bb2348e4eab5b1ff3a1" rel="stylesheet" type="text/css" />
<link href="/components/com_sppagebuilder/assets/css/font-awesome-v4-shims.css?f53ba91a9cc92bb2348e4eab5b1ff3a1" rel="stylesheet" type="text/css" />
Not working:
<link href="/components/com_sppagebuilder/assets/css/font-awesome-5.min.css?f53ba91a9cc92bb2348e4eab5b1ff3a1" rel="stylesheet" type="text/css" />
<link href="/components/com_sppagebuilder/assets/css/font-awesome-v4-shims.css?f53ba91a9cc92bb2348e4eab5b1ff3a1" rel="stylesheet" type="text/css" />
...
<link href="/templates/shaper_educon/css/font-awesome.min.css" rel="stylesheet" type="text/css" />
In the latter the css-file (deprecated ?) of the good old educon overwrites the newer font-awesome-5.css-file, I suppose. Don't know either. How can I change this? Adding the font-weight-declaration, as recommended in the documentation, brings no solution.
Hello Joomshaper, have you any advice?