Download - Question | JoomShaper
SP Page Builder 6 is Here! Learn More →

Download

BA

Brigitte Altenberger

SP Page Builder 4 years ago

Hallo, ich habe gerade SP Page Builder bezahlt. Wo und wie kann ich das Produkt downloaden? Meine Website ist www.altenberger-kultur.de Welches Template ist für Konzert-Veranstalter von klassischer Musik gut? Viele Grüße Brigitte Altenberger

0
4 Answers
thank you
thank you
Accepted Answer
4 years ago #4361

hallo Frau Altenberger,

die Damen und Herren sprechen englisch. Wenn Sie den Pagebuilder gekauft haben, loggen Sie sich bei Joomshaper ein und rechts oben am Bildschirm ist dann Ihr Icon mit Namen und dort gehen Sie auf den Pfeil, dann klappt sich das MEnü heraus und Sie können auf Donwloads klicken und dort auswählen was Sie downloaden wollen.

Welches Template Sie wählen ist gleich - Sie können es für Ihre Anforderungen umbauen und anpassen - die Frage ist: welche Anforderungen soll Ihre Webseite erfüllen?

Grüße aus ehemals Wolfratshausen Claudia Himmert

0
Rashida Rahman
Rashida Rahman
Accepted Answer
Support Agent 4 years ago #4373

Hi there!

Here is the link to the SP Page Builder Pro Download:

https://www.joomshaper.com/downloads/extension/sp-page-builder-pro

The following can be closer match:

https://www.joomshaper.com/joomla-templates/category/concert-party

Best Regards

0
BA
Brigitte Altenberger
Accepted Answer
4 years ago #4446

Excuse me! I accidentally bought the wrong product. I actually wanted to purchase the SP Page Builder Pro primarily. Is it possible to get this at the combined price of 89 dollars, i.e. I still pay 30 dollars instead of 49 dollars? Thank you in advance with kind regards B. Altenberger

0
BA
Brigitte Altenberger
Accepted Answer
4 years ago #4453

Hello, thank you very much for your quick response.
OK, then I do.
I'm buying the combination today and i'm asking for a refund of the 59 dollars for the purchase of the Templates Personal Plan. (Account PayPal: [email protected])
Yours sincerely
Brigitte Altenberger

0