Error - Question | JoomShaper
🎃 Halloween Sale is Live! Get 35% OFF on all plans. Sale ends soon! Get Offer

Error

B

Blondel

SP Page Builder 7 months ago

Bonjour

Depuis la mise à jour 5.5.3 cela a cassé mon site. Je ne peux plus faire de backups avec akeeba je suis obligé de restaurer via mon hébergeur par cPanel. Question la version 5.5.4 peut-elle solutionner le problème ? La version 5.5.3 a modifié quelque chose et depuis je n'ai plus possibilité de mettre à jour Je suis donc obligé de garder la version 5.5.2

Merci beaucoup pour votre retour

Joomla version 4. a jour.

Message erreur can't access property "data", e.response is undefined

Since the 5.5.3 update, my site has been broken. I can no longer backup with akeeba. I have to restore through my host via cPanel. Question: Can version 5.5.4 solve the problem? Version 5.5.3 changed something, and since then, I have no longer been able to update. So, I have to keep version 5.5.2. I use Joomla version 4.

Thank you very much for your feedback.

Error message can't access property "data", e.response is undefined

-1
5 Answers
Atick Eashrak Shuvo
Atick Eashrak Shuvo
Accepted Answer
Support Agent 7 months ago #188881

Apologies for the inconvenience. Could you please share the backup file so I can test it in my local environment? This will help me identify the issue and determine if updating to version 5.5.4 can resolve the problem.

0
B
Blondel
Accepted Answer
7 months ago #188992

Bonjour,

J'ai fait la mise à jour vers 5.5.4 et le site est maintenant OK. Par contre je ne peux plus utiliser le composant Akeeba back-up mais je vais faire confiance aux sauvegardes via C-Panel. Peut-être Akkeba a une error, je verrai après. Mais la 5.5.2 posait problème. Je verrai avec les prochaines mises à jour. Peut-etre un conflit avec le composant Akeeba-back-up message d'erreur Akeeba\Engine\Archiver\Base:: Installer package /home/oshs3935/public_html/administrator/components/com_akeebabackup/installers/brs.jpa does not exist! Je ne sais plus dans quel ordre j'ai fait les mises à jour Sp-builder et akeeba

Et j'hésite à passer en Joomla 5, j'utilise uniquement Joomla et SP-builder.

Merci pour vôtre suivi.

I updated to 5.5.4 and the site is now fine. However, I can no longer use the Akeeba backup component, but I'll rely on backups via C-Panel. Perhaps Akkeba has an error; I'll see later. But 5.5.2 was problematic. I'll see with future updates.

Perhaps a conflict with the Akeeba-back-up component error message Akeeba\Engine\Archiver\Base:: Installer package /home/oshs3935/public_html/administrator/components/com_akeebabackup/installers/brs.jpa does not exist! I don't remember in what order I updated Sp-builder and akeeba.

And I'm hesitant to upgrade to Joomla 5; I only use Joomla and SP-builder.

Thank you for your follow-up.

0
B
Blondel
Accepted Answer
7 months ago #189028

je viens de réinstaller le composant Akeeba et maintenant tout parait normal. Seules quelques sauvegardes sont obsolètes mais je passerai par C Panel si besoin.

I just reinstalled the Akeeba component, and now everything seems normal. Only a few backups are outdated, but I'll use C Panel if necessary.

0
Atick Eashrak Shuvo
Atick Eashrak Shuvo
Accepted Answer
Support Agent 7 months ago #189130

Glad to hear that reinstalling Akeeba resolved the issue. If you need to restore any outdated backups, CPanel should be a reliable fallback. Let me know if you need any further assistance.

Please marked the issue as solved

0
B
Blondel
Accepted Answer
7 months ago #189148

Bravo à vous

continuez !!!!!

0