Template - Question | JoomShaper
Black Friday sale is live with flat 50% OFF. Sale ends soon! Grab your deal now!

Template

KF

Katrin Fries

Helix Framework 3 years ago

Ich wollte von Template Salon auf helixultimate wechseln. Die Installation war reibungslos möglich. Doch bei der Benutzung und Anpassung des Templates bekam ich folgende Fehlermeldung: 0 Failed opening required '/home/ekapuhis/www/lebensgluck.ch/layouts/chromes/sp_xhtml.php' (include_path='.:/usr/local/share/pear') Wie kann ich diesen Fehler beheben und das Template nutzen?

0
3 Answers
Paul Frankowski
Paul Frankowski
Accepted Answer
Senior Staff 3 years ago #92086

Hi Katrin,

1. I will check. Thx for access.
  2. If you are German webmaster or site owner please read >> https://www.joomshaper.com/documentation/sp-page-builder/sp-page-builder-3/google-fonts-and-dsgvo
0
Paul Frankowski
Paul Frankowski
Accepted Answer
Senior Staff 3 years ago #92087

Please check now, you should be able to make changes in Template Options.

About message "Missing webfonts.json file."

in general it's only for Google Fonts, but to fix that message please use FTP tool and copy file from: templates\shaper_helixultimate\webfonts\webfonts.json

to folder: templates\salon\webfonts\

yes, you have both templates.

0
KF
Katrin Fries
Accepted Answer
3 years ago #92090

Hallo Paul Vielen Dank für die Angaben. Ich komme leider erst am Montag dazu, deine Schritte zu befolgen. Doch nochmals diesen Hinweis. Ich möchte das Template Salon löschen und danach nur noch mit dem Helix arbeiten. Die Fehlermeldung erhalte ich beim Template Helix. Vielen Dank für Ihre Hilfe. Ich werde mich am Montag damit beschäftigen können.

0